Työnäytteitä matkan varrelta. Tässä viimeiset 4 projektia 1 verkkokauppa sekä 3 nettisivua.
Digitaalisen markkinoinnin referenssit
Projektit on toteutettu brändin toiveiden mukaan. Teknisessä osiossa huolehdin sivuston hakukoneoptimoinnin sekä käyttäjäystävällisyyden eli sivustot ovat helppokäyttöisiä ja miellyttävät sivustolla vierailevalle. Sisältäen selkeää navigointia, nopeita latausaikoja, helppolukuisia tekstejä sekä sivuston skaalautuvuutta.
Informatiivisuus on myös huomioitu, eli mitä tarjotaan, mitä tuotteita ja palveluita myydään ja kenelle.
Referenssit -työnäytteiden brändien toimialat
- 1. Kattototal – taloyhtiöiden laadukkaat kattoremontit ja kattohuollot. Kattototal on pitkän linjan kattoammattilaisten perustama yritys, joka tarjoaa taloyhtiöiden käyttöön täydelliset kattoalan palvelut: remontit, korjaukset, huollot, kuntokartoitukset, pesut, pinnoitukset, yläpohjan lisäeristykset, sadevesijärjestelmät, aurinkopaneelit, huoltosopimukset, rahoitukset…
2. Keskisen Kauppa. Tavaratalo Tuurin keskustassa, Etelä-pohjanmaalla sekä nyt myös verkossa. Tuotevalikoimaan kuuluvat tekstiilit, kodintekstiilit, kodin sisustus, taloustavara, kemikaliotuotteet, pesuaineet, siivoustarvikkeet, työkalut, eläintarvikkeet, lelut, kirjoitustarvikkeet ja paljon muuta.
3. Ahtua Ähtärin urheiluautoilijat ry jokkis. Moottorikerho -tyylinen sivusto. Jäsenistämme löytyy sekä harrastajia sekä aktiivisia kilpailijoita moottoriurheilun parissa, mm. jokamiesluokka, ralli, rallisprint, rallicross, autosuunnistus sekä historic-ralli.
4. Parturi-Kampaamo Uniikki kampa Vantaa Rekolassa (Kino talo). Parturikampaamon nettisivut.
Kaikki mitä tarvitset tietää digimarkkinoinnin referensseistä Oletko kiinnostunut digimarkkinoinnista, mutta et ole varma, mitä referenssit tarkoittavat? Älä huoli, olet tullut oikeaan paikkaan. Tässä artikkelissa käsitellään Kaikki mitä tarvitset tietää digimarkkinoinnin referensseistä. Se on opas, joka valaisee sinua digimarkkinoinnin referenssien maailmassa. Digimarkkinoinnin referenssit ovat keino osoittaa, että yrityksesi on tehnyt onnistuneita digitaalisen markkinoinnin kampanjoita. Ne kertovat potentiaalisille asiakkaille tai työnantajille, että sinulla on tarvittava osaaminen ja kokemus. Referenssit voivat olla esimerkkejä aiemmista projekteista, asiakasarvioita tai suositteluja. Artikkelissa syvennymme tarkemmin siihen, miksi referensseillä on merkitystä digimarkkinoinnissa ja miten voit hyödyntää niitä omassa markkinoinnissasi. Lisäksi jaamme vinkkejä referenssien keräämiseen ja esittämiseen vaikuttavalla tavalla. Jatka lukemista saadaksesi kaiken tarvitsemasi tiedon digimarkkinoinnin referensseistä ja astu askeleen lähemmäksi menestystä digitaalisessa markkinoinnissa. Mikä on digitaalisen markkinoinnin referenssi? Digitaalisen markkinoinnin referenssi tarkoittaa todistusta siitä, että yrityksesi on toteuttanut onnistuneita digitaalisen markkinoinnin kampanjoita. Referenssit kertovat potentiaalisille asiakkaille tai työnantajille, että sinulla on tarvittavat taidot ja kokemus. Referenssit voivat olla esimerkkejä aiemmista projekteista, asiakastestimonialeja tai suosituksia. Digitaalisen markkinoinnin referenssillä voit osoittaa osaamisesi ja vakuuttaa potentiaaliset asiakkaat tai työnantajat siitä, että olet luotettava ja ammattitaitoinen digitaalisen markkinoinnin tekijä. Referenssi voi olla esimerkiksi toteutetun kampanjan tulokset, asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset tai suositus tyytyväiseltä asiakkaalta. Referenssien avulla voit erottua kilpailijoistasi ja vakuuttaa potentiaaliset asiakkaat tai työnantajat valitsemaan juuri sinut. Ne ovat todiste siitä, että olet tehnyt tuloksellista digitaalista markkinointia ja pystyt tuottamaan samanlaisia tuloksia myös heille. Digitaalisen markkinoinnin referenssit ovat siis tärkeitä työkaluja, joiden avulla voit vahvistaa omaa brändiäsi ja saada uusia asiakkaita tai työmahdollisuuksia. Seuraavaksi tarkastelemme tarkemmin, miksi referenssit ovat niin tärkeitä digitaalisessa markkinoinnissa.